Tek

Pulz-sport---spomladanski-trening-2016

  • Tek z majhno skupino tekačev (največ osem).
  • Vadba je primerna tudi za popolne začetnike.
  • Organiziranih je več težavnostnih stopenj s svojim terminom in trenerjem.
  • Za hitrejši in optimalen napredek nudimo individualen pristop.

 

Prijavi se na vadbo teka

Lokacija in termini:

  • Ponedeljek ob 19.00 (ZOO)
  • Torek  ob 19.00 (Kodeljevo – Fakulteta za šport)
  • Četrtek ob 19.00 (ZOO)

Za zemljevid in podrobnosti prosim klikni na to povezavo: ZEMLJEVID LOKACIJ

tek

Zakaj Pulz šport?

TEK S PULZ ŠPORTOM JE DRUGAČEN! Tekaške treninge organiziramo tako, da se prilagodimo posamezniku in njegovim zmožnostim. Sledimo preverjeni formuli: majhne skupine tekačev + izkušeni trenerji z individualnim pristopom. Trenerji se lahko posvetijo vsakemu tekaču posebej, kar pomeni, da svoj cilj dosežemo hitreje.

Prednosti majhnih skupin:

      • Vadba poteka v zelo majhnih skupinah, ki vključujejo do največ osem tekačev.
      • Za hiter in zdrav napredek nudimo individualen pristop.
      • Mlada strokovna ekipa svoje teoretično znanje ves čas nadgrajuje z bogatimi športnimi izkušnjami.
      • Različne težavnostne stopnje v vsakem terminu.
      • Trening vedno prilagodimo tako, da tudi popolni začetniki brez kondicije začutijo tek kot odlično obliko vadbe za svoje telo in dušo.
      • Predvsem pa pri tem pomagajo prijateljsko druženje, ekipni duh in zabava.

Kako potekajo naši treningi?

Treningi so primerni za vse! Tako za tiste, ki ste pravkar začeli kot tudi tiste, ki že z lahkoto pretečete več kilometrov skupaj.

ZAČETNIKI
Začetniki s treningom začnejo lahkotno v majhni in prijetni skupini tekačev. Izvajamo kombinacijo hoje, teka in vrsto razteznih in krepilnih vaj.

IZKUŠENI TEKAČI
Izkušeni tekači, ki so že hitrejši, vadbo začnejo v majhni in prijetni skupini, v kateri izvajamo zahtevnejše tekaške elemente. Večji poudarek dajemo vajam za moč, opravljamo pa tudi meritve in testiranja, na podlagi katerih še natančneje spremljamo napredek.

Ker tek lahko postane monoton, pri Pulz športu prisegamo na raznolikost vadbe. Med tekaškimi odmori izvajamo raztezne vaje in vaje za moč. Z njimi okrepimo telo. Zelo pomembna je tudi pravilna tehnika teka, pravilna oprema in prehrana, o katerih se pogovorimo s trenerjem med našim 75 minutnim tekaškim druženjem.

Vsaka ura treninga je zato ravno prav drugačna in hkrati zanimiva za uživanje v teku.

Z nami teče že več kot 400 tekačic in tekačev na 10 lokacijah po vsej Sloveniji in v vsakem vremenu.

Pridruži se nam tudi ti!

 

Cena

1x tedensko

€38

na mesec
  • Majhne skupine - največ 8 tekačev
  • Plan treningov
  • Bon za -30% na Salming znamko
  • 3 daljši nedeljski treningi
  • Vsak trening traja 75 minut
Prijavi se

3x tedensko

€62

na mesec
  • Majhne skupine - največ 8 tekačev
  • Plan treningov
  • Bon za -30% na Salming znamko
  • 3 daljši nedeljski treningi
  • Vsak trening traja 75 minut
Prijavi se

Prijavi se na vadbo teka!

Pridruži se Pulz športu in zateci po ljubljanskih parkih 1x, 2x ali 3x tedensko v majhni skupini, kjer se lahko izkušen trener posveti vsakemu posebej.

Ime (obvezno):

Priimek (obvezno):

E-mail (obvezno):

Telefon:

Termin (izberete lahko več terminov) (obvezno):

Ali vam je zdravnik kdaj rekel, da imate težave s srcem in da se morate, preden se lotite kakršnekoli športne aktivnosti, z njim posvetovati? (obvezno):

Vas pestijo težave s sklepi ali kostmi, ki bi se v primeru, da bi se začeli ukvarjati s športno aktivnostjo, lahko poslabšale? (obvezno):

Vam zdravnik predpisuje zdravila za uravnavanje visokega pritiska in/ali za težave s srcem? (obvezno):

Ali kdaj izgubite ravnotežje, postanete omotični ali omedlite? (obvezno):

V primeru, da ste na kateregakoli od zgornjih vprašanj odgovorili z DA, vam predlagamo, da se pred pričetkom kakršnekoli športne dejavnosti, najprej posvetujete z zdravnikom. (obvezno):

Pri ukvarjanju s fizičnimi aktivnostmi, kot so tek, plavanje, itn., obstaja majhna verjetnost, da bi prišlo do poškodbe, neugodja, vrtoglavice, hude zadihanost in v ekstremnih primerih srčnih zastojev ali kapi. (obvezno):

Morebitna dodatna vprašanja:

trening_teka

Obišči Pulz športovo spletno stran posvečeno samo teku.

Obišči treningteka.com


Podari športni darilni bon

darilno_bon_webNaroči športni darilni bon


Prijavi se na Pulzove e-novice
Zaupaj nam svoj e-poštni naslov in bodi vedno na tekočem. Prejmi obvestila o dogodkih, novostih, …

Prijavi se


Naši partnerji in stranke


Doseži svoj cilj hitro, z lahkoto
Treniraj v zelo majhni skupini, pod strokovnim vodstvom izkušenih trenerjev.

Zmanjšaj možnosti za poškodbe
Z izboljšanjem gibljivosti in moči.

Izboljšaj svoje splošno počutje
Ljudje, ki si vzamejo čas za redno telesno vadbo, so bolj produktivni in imajo več energije.

Naša obljuba
Če z našimi storitvami ne boste zadovoljni, vam povrnemo denar.