KAKO OSTATI BREZ PULZOVIH TRENERJEV V NAJBOLJŠI TELESNI PRIPRAVLJENOSTI

Ker vemo, da imate v tem času polne roke dela na poljih, njivah, vrtičkih ter ste hkrati tudi zagreti športniki, vam ponujamo članek, ki vam bo pomagal pri združevanju dobrega (športne dejavnosti) s koristnim (obdelovanje zemlje).

Si tudi vi želite tako lep vrt, poleg tega pa ostati telesno dobro pripravljeni?

Skozi zgodovino sledimo razvoju človeka približno tako:

Svet se je ustavil zaradi virusa. Tebi se ni potrebno ustaviti!

Svet se je ustavil zaradi virusa. Tebi se ni potrebno ustaviti!

Z  gotovostjo lahko trdim, da je med nami podoba zadnje slike vse bolj razširjena. Vendar pregovor »vsaka slaba stvar je za nekaj dobra« v tem obdobju še kako drži. Še pred enim mesecem si nismo predstavljali, da bomo naslednje obdobje omejeni le na svoja stanovanja, hkrati pa se nam s tem ponuja se nam veliko časa za obdelovanje okolice, pridelavo zelenjave, itd.

Ker vem, da ste športni navdušenci in si želite tekom dneva tudi kaj pomigati, vendar pri tem ne želite zanemariti svojih opravil, vam predlagam, da berete dalje. Naslednji odstavek vam bo izdal skrivnost, kako združiti delo in vašo rekreacijo, da boste na koncu dneva zadovoljni.

Predstavljam vam nekaj vaj za moč, ki  bodo okrepile duha in telo:

  1. DVIGOVANJE LOPATE/MOTIKE:
    – Pripomoček položimo na tla in ga za vsako opravilo pravilno dvignemo (po navadi naredimo približno med 10-30 dvigov odvisno od velikosti njive).

 

  1. HOJA V PODALJŠANEM KORAKU S TEŽKO VREČO (KROMPIRJA, GNOJA,…)
    – Do njive cca 20m – 100m (20 – 80 korakov).

Izpadni koraki po Rožniku in Golovcu bodo mačji kašelj. 😊

 

 

  1. SMUK PREŽA

– Po njivah po navadi ne smučamo, lahko pa sadimo zelenjavo tako, da polagamo semena iz vrečke v zemljo v položaju smuk preže.
– 20x10s, 10s pavze odvisno od količine semen in dolžine njive.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. SPROŠČANJE TELESA
    – Cca 5-10 min slonenja na pripomočku ali na bližnjem drevesu v senci (zaželena ohlajena pijača).

Priporočam višjo podporno površino. 😉

 

 

 

 

 

 

It’s hard to beat a person who never gives up.” – Babe Ruth
Članek vam je pripravli Klemen Vilhar – vodja tekaških trenerjev Pulz športa in trener teka

Prijavi se na vadbo teka!

Pridruži se Pulz športu in zateci po ljubljanskih parkih 1x, 2x ali 3x tedensko v majhni skupini, kjer se lahko izkušen trener posveti vsakemu posebej.

PRVI TRENING JE BREZPLAČEN!

Termin *
Plačati želim *
reCAPTCHA

Podari športni darilni bon

 


Prijavi se na Pulzove e-novice

Zaupaj nam svoj e-poštni naslov in bodi vedno na tekočem. Prejmi obvestila o dogodkih, novostih, …

Naši partnerji in stranke